четвъртък, 10 септември 2009 г.

Treat me like your money...*

Да ме сложиш в карта, така че никой да не може да ме открадне от теб, а ако все пак ме вземе, да не можа да ме има, да превеждаш по сметката ми само с усмивка, да не казваш на никого секретния код към мен, само ти да решаваш какво да става с мене, да се потиш, за да ме получиш, да се стараеш, за да ме заслужиш, когато ме имаш, да си спокоен, да ме водиш навсякъде с теб и никъде да не можеш да идеш без мен, една бира да не можеш да изпиеш без мен, да ти е студено и тъмно нощем, когато ме няма (без мен не можеш да си платиш сметката за тока, много ясно), да се страхуваш да не ме изгубиш, да ме използваш разумно, да избягваш да ме даваш назаем, да ме очакваш с нетърпение на 1-во число, да правиш планове какво ще правим, когато пристигна, да ме разменяш за праскови, грейпфрути и билети за мачове, от мен да зависи колко си щедър, от мен да зависи какво ядеш, части от мен да подрънкват винаги в джоба ти, да ме наричаш късмет, когато ме намериш случайно на тротоара, да си безсилен, когато ме няма, вечно да ти трябвам за нещо, да завиждаш малко на всички, дето ме имат повече, да ненавиждаш онези, дето ме злоупотребяват, да ме раздаваш на малки парчета на уличните музиканти, да имам много имена и много лица, едно да ти бъде любимо, да ме мразиш силно, а да не можеш да се отървеш от властта ми, да са ме пипали стотици, само твоите пръсти да ме галят.
Завиждам на двата лева в задния ти джоб. Очевидно.

*Macy Gray & Will.i.am

Няма коментари: