събота, 5 април 2008 г.

ЦСКА - Славия




Столичното дерби от 22рия кръг между отборите на ЦСКА и Славия приключи при резултат 2:0 в полза на армейците. Голмайстори Флорентин Петре от дузпа и Александър Тунчев. Аз бях Ваня Симонска. Часовникът ми изостава с 2 минути от обикновените часовници и с 3 минути от този на "Армията". Футболът е прекрасно самотно преживяване.

Валя ситен дъжд от онзи най-досадния дето само те мокри, ама така напоително те мокри. И там хората не престанаха да пеят. А гласовете изостават от движенията им по някфи непонятни закони на физиката. Виждат се всички заедно обаче всеки е едни ръчички, които се размахват контролирано. После имаше димки. Много димки. Аз ги обичам, защото могат да ме убият. Като има димки, се откъсвам от футбола и почвам да си играя с облаците с поглед. Мхм. Обичам димки.
После "Кой сега е номер 1?" и едни малки ръчички със събрани пръстчета и с напрегнати мускули си връщат "ЦСКА е номер 1!", след малко пък тия ръчички пеят "Герена да горииии". Обичам когато децата са страстни, понеже не мога да съм сигурна защо. На полувремето казвам на един пичага, че кенефа е еди къде си, той, пишка, много благодарен. Всички пият чай, защото вали. На "армията" даже сичкия чай е червен...любимият.
Дъждът продължава да вали, по едно време някфа висока топка излиза в тъч, и цопва в една локва и всички се изкикотваме. Освен това футболистите много се пързалят, въргалят се, обаче правят и едни такива фонтанчета-бутонтанчета и се чудиш дали ти се иска да си фотограф, за да го снимаш, или ти се иска да не си фотограф, за да не ти се налага да снимаш.
После в автобуса - най-якото пътуване. Те крещят и пеят, някой им се смеем от мило, други им се смеят щото не разбират, а трети слизат, щото са от лефски. една лелка с букетче лалета "това е цялата българска простащина...кой знае с колко алкохол е съпроводена!", нем лелче, тфа далеч не е цялата българска простащина, и тфа момче се дере там, щото е тъп ама има причина, а мъжът ти сигурно е простак щот ей така от вътре му идва. Затуй си гушкай букетчето лаленца и си гледай там зад съсухрените цайси и престани да се правиш на възмутена. "Сектора отпред, сектора отпред!" хахахахах "От-за-де, от-за-де!" хахахаххахахахах пък най-любимата ми думичка в тоя български език е "отзадЕ". Мноу ме весели. Беше добър мач, беше за гледане сама, беше за гледане под дъжда. Още вали.



Няма коментари: